Resultaten 

Het Service Center van Nordic Health.

Het Service Center is het aanspreekpunt voor patiënten, leveranciers en verwijzers en draagt zorg voor het beheer van de nieuwe aanmeldingen, telefonie, administratie en social media. Met de installatie van het service center in september 2017 is de telefonische en schriftelijke bereikbaarheid van Nordic Health verbeterd. Door de installatie van een professioneel team van service support medewerkers kunnen onze zorgverleners nog meer tijd besteden aan de zorg voor onze patiënten.

Nordic Health in vogelvlucht.

Steeds meer patiënten en verwijzers weten de weg te vinden naar de Nordic Health centra. In 2017 is er ruim 9000 keer ingelogd voor een training of meting, zijn we op alle vestigingen in het bezit van het ZKN keurmerk, scoren we een 9,4 op Zorgkaart Nederland en behandelen we ruim 600 unieke patiënten. Van de 600 patiënten is 62,5% vrouw en 37,5% man.

 

 

Duurzaam en maatschappelijk verantwoorde groei.

Nordic Health biedt hoogwaardige zorg voor een eerlijke prijs. Door de focus op chronische rug- en nekpijn, de inzet van innovatieve medische technologie en lagere overhead kosten is het mogelijk om de dienstverlening tegen een lager tarief (3.039,66 euro) aan te bieden dan het landelijk gemiddelde (7.395,51 euro).

De medewerkers van Nordic Health ontwikkelen zich doorlopend door het volgen van trainingen en cursussen. In 2017 zijn er 27 interne en externe cursusdagen gevolgd.